FAQs
Top FAQ
Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?
Kies de optie ‘afrekenen als gast’ als je een bestelling wil plaatsen zonder een account aan te maken. Door je bij ons te registreren en een account aan te maken, kun je: je bestellingen volgen en eerdere aankopen bekijken, rechtstreeks vanuit je account een retour of omruiling aanvragen, de volgende keer nog sneller winkelen door je adres- en betaalgegevens te bewaren en je accountgegevens, adresboek en e-mailvoorkeuren beheren.
Mijn favoriete product staat niet meer op de site...
Wij werken voortdurend hard aan nieuwe producten, waarvan we hopen dat ze bij jou en je huisdier in de smaak vallen. Het is mogelijk dat sommige van onze bestaande producten uit het assortiment verdwijnen wanneer we de lancering van nieuwe producten voorbereiden. We hopen dat je ons blijft volgen om nieuwe Antos-favorieten te ontdekken.
Zal ik mijn bestelling nog wel ontvangen?
Momenteel werken alle diensten goed, maar houd er rekening mee dat het mogelijk is dat je artikelen iets later aankomen dan verwacht. Neem voor vragen over jouw specifieke bestelling contact met ons op via telefoon of e-mail.
Naar welke landen verzenden jullie en hoeveel kost de verzending?
We verzenden naar alle EU-landen. Alle informatie over levertermijnen en prijzen vind je hier. Houd er rekening mee dat we niet verzenden naar doorstuur- of expediteursdiensten. Eventuele beperkingen worden vermeld tijdens het afrekenproces.