Informatie met betrekking tot retourneren
Nieuwe of ongebruikte producten kun je retourneren binnen 28 dagen na de datum waarop de producten naar jou verzonden werden. Wij aanvaarden enkel producten die in volledig verkoopbare toestand, in de originele verpakking en vergezeld van de naar behoren ingevulde "Retouraanvraag" geretourneerd worden. Antos aanvaardt geen producten die op enigerlei wijze gebruikt, beschadigd of gewijzigd zijn.
Ruilen
Indien je een ander product wil, vragen we je om een nieuwe bestelling te plaatsen in onze webwinkel.
Problemen of klachten
Voordat je pakket ons magazijn verlaat, wordt het volledig gecontroleerd door ons team. Als je helaas toch een product ontvangen hebt dat als defect of beschadigd beschouwd kan worden, laat het ons dan binnen 5 dagen na ontvangst van je bestelling weten via
shop@antos.nl om in aanmerking te komen voor alternatieven zoals ruilen, terugbetaling of reparatie. Gelieve je bestelnummer toe te voegen aan dit verzoek en (indien nodig) afbeeldingen mee te sturen om de reden voor dit verzoek te verduidelijken.
Defecte producten
Neem, in het onwaarschijnlijke geval dat je onjuiste of defecte producten ontvangen hebt, contact met ons op onder vermelding van je bestelnummer en we laten je weten hoe je het product kunt retourneren. We behouden ons het recht voor om de retourzending van goederen die niet in overeenstemming met ons retourbeleid verzonden zijn te weigeren en we kunnen je verzoeken om te betalen om dergelijke goederen terug naar jou te verzenden. Ons retourbeleid heeft geen invloed op jouw wettelijke rechten. Onze volledige voorwaarden kunnen
hier bekeken worden. Neem
hier contact met ons op voor verdere vragen.
Restitutie
Wanneer je retourzending aanvaard wordt, wordt de terugbetaling uitgevoerd. Je ontvangt een bevestigingsmail. Een terugbetaling naar je oorspronkelijke betaalmethode wordt uitgevoerd binnen 1-2 werkdagen. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Hoelang het duurt om de overschrijving uit te voeren is afhankelijk van je gebruikte betaalmethode.
Hoe retourneer je een product?
Download hier het retourformulier.
-
Retourneer je producten vergezeld van het retourformulier dat je bij je pakket gekregen hebt. Zorg ervoor dat je het volledige formulier invult, met de code die de reden voor je retour of omruiling het best omschrijft.
-
Mocht je het document niet meer hebben, dan kun je het hier vinden: Retourformulier. Als dit formulier ontbreekt, kunnen we je bestelnummer helaas niet identificeren en kunnen we je retour niet snel verwerken.
-
Verpak de producten zorgvuldig. Alle retourzendingen moeten in nieuwstaat zijn.
-
Bevestig het meegeleverde verzendlabel aan je pakket en gebruik de verzendmethode van je keuze. Retourzendingen gebeuren voor rekening en op de verantwoordelijkheid van de klant.
-
Bewaar het verzendbewijs voor retourzendingen.
-
Zodra we je retourzending ontvangen in ons magazijn, wordt deze binnen ongeveer 5 werkdagen verwerkt.
Antos kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor iets dat verloren of beschadigd raakt bij de retourzending. Om de aankomst van je retourzending te garanderen, raden we je aan om gebruik te maken van een postdienst met tracking en/of verzekering.
Producten die niet rechtstreeks via de Antos-website gekocht werden
Enkel producten die rechtstreeks gekocht zijn via de Antos-website, kunnen geretourneerd worden volgens de hierboven beschreven stappen. Als je Antos-producten gekocht hebt in een winkel of op andere websites, moeten deze geretourneerd worden naar de oorspronkelijke winkel of plaats van aankoop.